Pages

Tuesday, October 25, 2011

Garis Panduan Peserta PKLP

INFO TERKINI PKLP ZON TIMUR :
PERHATIAN KEPADA PJS,PPJS & AKTIVIS HPA.

1. LARANGAN PROKSI :- TIDAK DIBENARKAN hadir di atas nama orang lain dan peserta mestilah menunjukkkan IC sewaktu pendaftaran.

2. DILARANG membawa KANAK-KANAK masuk di dalam dewan sepanjang program berlansung.

3. HANYA PESERTA yang mendaftar kepada UNIT PENDAFTARAN PKLP; PJS KHADI BIN SAARI-Cikgu Din dan Cawangan) sahaja di benarkan MENYERTAI PKLP ZON TIMUR.


PJS Cikgu Din;  010-3340494 untuk sebarang pendaftaran.

Pihak Ahli Jawatankuasa Induk Sekretariat ESP KPT mengharapkan semua pihak dapat memberi kerjasama yang sebaik mungkin bagi melancarkan lagi kelangsungan program ini.

Sekian, terima kasih.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot