Pages

Sunday, December 11, 2011

Aturcara Majlis Anugerah Insentif 2011


Semua pengedar dijemput hadir meraikan MAJLIS ANUGERAH ESP 2011 yang berlangsung di Perkarangan HPAIC Shah Alam pada hari Sabtu 17 hb Disember 2011.

Ada pelbagai acara menarik. Antaranya

1. Cabutan bertuah 40 IPAD jenis Samsung Galaxy Tab 10.1 yang akan diberikan kepada mereka yang bertuah dikalangan pengedar yang membuat belian minima 100NM berturut turut pada bulan September, Oktober dan November 2011.

2. Pelancaran Laman Web rasmi HPA - www.hpanet.my

3. Debat antara Kelab (KPA, KPU, KPS dan KPT).

4. Pertandingan Iklan Radix dari setiap Zon Hpa.

5. Pertandingan Gubahan Sachet Kopi Radix

6. Persembahan Nasyid pada sebelah malamnya untuk mengutip Derma Tabung Bencana Alam. Antara artis Nasyid jemputan pada malam itu ialah Munif Hijjaz, Wardina, Unic dan Nazrey Raihan.

Apa yang menarik lagi pameran jualan termasuk kiosk RFC akan diadakan sepanjang hari program dari pagi sehingga malam..

Info; Kelab Pemimpin Al Wahida

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot