Pages

Monday, April 29, 2013

Produk Baru: Kristal Roll

AlHamdulilLah, satu lagi produk baru yang dikeluarkan oleh HPA. Sila dapatkan sekarang produk Crystal Roll ini melalui En Muhammad Hamzah Al - Amin Solehin P.P.U - 019 - 5603274 dengan Harga PROMOSI/BORONG.

Crisytal Roll HPA untuk disapu di mana-mana sahaja bahagian tubuh untuk banyak masalah tubuh seperti gatal-gatal, peradangan, mengantuk, sakit pinggang, kecantikan kulit, buang jerawat dan jeragat dan sebagainya. Roll kan saja di tempat yang sakit. Jika rabun rollkan di bahagian kening. Rasai kelebihan Kristal Roll terbaru dari HPA. InsyaAllah dengan izinNYA.

Hot!..dapatkan sekarang.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot