Pages

Saturday, September 7, 2013

Radix IQ


Radix IQ adalah ramuan produk pemakanan istimewa untuk otak. Memberi fokus kepada daya ingatan dan kestabilan emosi. Ramai anak-anak mengalami masalah IDD akibat daripada pengambilan makanan ringan yang tinggi kandungan MSG menyebabkan otak atau memori anak tersebut terjejas dan mengalami masalah hilang daya tumpuan.

Industri moden yang dikuasai oleh kapitalis yahudi telah menghasilkan makanan-makanan segera yang tinggi bahan kimia penambah perisa yang melemahkan daya ingatan umat Islam yang menjadi kelompok pengguna terbesar.

Sudah sampai masanya pengeluaran produk Radix IQ dapat bertindak sebagai penyelamat kepada umat Islam agar dapat melahirkan Generasi Cerdas Minda.

Radix IQ mengandungi ramuan tujuh herba yang diakui terbaik untuk otak. Boleh ditambah dengan madu asli. Baik untuk kanak-kanak, untuk orang yang mengalami kecedaraan otak, penyakit-penyakit saraf yang berkaitan dengan otak, menimbulkan mood dan emosi yang baik, keletihan otak, tonik saraf, insomnia, mengurangi kerosakan hati dan bersifat pelawas yang berkesan.

Radix IQ amat baik untuk diamalkan oleh wanita hamil untuk melahirkan anak yang tinggi IQ nya. Pendek kata produk ini pasti akan menjadi produk khusus umat Islam di pasaran.

Kandungan herba terpilih adalah pegaga, kurma, buah tiin, kismis, ginkgo, DHA serta herba ketujuh yang dirahsiakan.

RADIX IQ PEMAKANAN CERDAS MINDA UNTUK UMMAH

2 comments:

no one know said...

berapa RM ni?

Anonymous said...

Harga Ahli;
RM36.OO (30 sachet)
NM10

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot