Pages

Friday, September 21, 2012

Buku Invois

MEMO 10

Dimaklumkan bahawa Buku Invois akan dikenakan bayaran dengan harga RM5.00 seunit. Setiap unit buku yang ingin ditempah hendaklah terlebih dahulu bank in ke akaun Zon Timur.

NO. AKAUN: 0 3072 0101 2032 4 (BIMB)

Slip pembayaran hendaklah difakskan ke Gudang Zon Timur, no. faks; 09 9610201

Tempahan buku invois maximum yang dihadkan bagi setiap penggunaan adalah sebanyak 20 unit buku invois. Setiap tempahan yang dibuat perlu berurusan dengan bahagian Gudang Zon Timur iaitu En. Rasul untuk pengambilan@penerimaan.

Sekian, harap maklum.

En. Ismail bin Omar
AGM Zon Timur

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot