Pages

Monday, February 11, 2013

Sekalung Bicara

Salam perjuangan untuk semua

Hari ini lebih baik dari semalam InsyaAllah.

PBC G2 ini akan mengarahkan kepada pembinaan jaringan MLM yang kukuh setelah sistem pemasarannya telah dikemaskinikan.

Saya percaya MLM tidak akan menjadi besar tanpa kekuatan program marketing yang terancang. Inilah yang menghalang HPA untuk terus berkembang selama ini tetapi hari ini HPA bangkit semula dengan pakej yang tersusun kemas, bahkan mempunyai potensi besar untuk meluncur deras mengambil pasaran yang ada.

Kekuatan HPA masakini:
1. Memiliki senarai produk yang terbaik
2. Memiliki modul kursus PBC yang terbaik
3. Memiliki sistem yang terbaik
4. Memiliki pemimpin-pemimpin yang terbaik
5. Memiliki ahli-ahli yang setia
6. Memiliki pengurusan yang profesional
7. Memiliki perjuangan yang suci

Ayuh semua pejuang baru dan lama, kejayaan kita ialah keupayaan melihat masa hadapan bukannya merintih dengan masa lalu. Gempur PBC G2 inilah satu saat yang kita tunggu-tunggukan selama ini. Buktikan MLMS kita mampu menggempur pasaran yang ada tanpa persaingan yang mampu menghalangnya. InsyaAllah

Tn. Hj Ismail Hj Ismail
Pengarah Urusan
HPA Industries Sdn. Bhd

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot