Pages

Friday, September 14, 2012

Produk : V-Radix

AlhamdulilLah, satu lagi produk baru keluaran HPA Industries Sdn. Bhd sudah berada di pasaran. Produk baru ini merupakan satu fenomena baru kepada seluruh ahli HPA dimana mereka berada. Rasailah khasiatnya hari ini dan sila hubungi cawangan HPA yang berhampiran dengan anda.

 V-RADIX

Harga Pasaran: RM10.00
InsyaAllah disini kita sama-sama kongsi tentang kelebihan dan khasiat yang terdapat dalam produk terbaru ini.

1. Jantung
2. Deep Sleeping
3. Pelawas
4. Masalah lumpuh
5. Sakit Sendi
6. Memulihkan tenaga kelakian
7. Stamina (kesegaran tubuh badan) dll.

Tambahan: Disini admin masukkan jawapan(rumusan) yang berkaitan dengan testimoni pengguna terhadap produk ini. Jawapan ini dari Pengarah Urusan sendiri :

Semalam saya menghaziri program KPJ di Arau under en Mahadi. Banyak pertanyaan yang berbangkit tentang kopi V Radix dan saya rasa elok saya syer untuk teman-teman semua.

1. Ada yang mengadu sakit kepala bila meminumnya: jika perkara ini berlaku pastikan minum air putih lebih dalam rutin harian kerana kekurangan air menyebabkan tubuh akan mengambil air di otak dan pinggang menyebabkan sakit terasa sekali.

2. Minum Kopi V Radix cuma pada waktu malam sahaja dan perrlu banyak aktiviti pada hari siangnya agar herba berkesan sebagai pelancar alian darah.

3. Kopi V Radix juga pelawas yang baik disamping menghilangkan masalah slip dis.
4. Sekurang-kurangnya kesan akan dapat dirasai selepas 1 jam minum.
5. Wanita digalakkan minum separuh atau suku sachet sahaja.
6. Satu sachet untuk tiga hari.
7. Jika Kopi V Radix di minum dengan telur separuh masak ia akan menjadi lebih-lebih efektif.
8. Wanita dalam haid boleh minum Kopi V Radix.


"Suami Minum Isteri Senyum"

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot