Pages

Tuesday, May 31, 2011

Blog Pencacai Yahudi

Info; Kepada sahabat seperjuangan dalam HPA. Disini webMaster linkkan blog yang memburuk pemimpin/leader serta Syarikat HPA. Inilah cabaran dan halangan apabila kita berada dilandasan perjuangan dalam mengatakan yang hak kepada mereka yang berada diluarsana.

Saya yakin dan pasti semua ahli, leader dan termasuklah staff, yang mereka semua ini tidak pernah memburukkan perniagaan orang lain dalam berurus niaga. Tambah pula menyebar fitnah yang mengatakan produk orang lain tidak halal... HPA tidak pernah sekali-sekali memburuk perniagaan orang lain dalam bab halal haram dalam pengeluaran produks.

Individu yang berwatakkan mulut celupar dan biadab dengan menghentam HPA dengan cara membabi buta ini boleh saya ibaratkan seperti kemucut jalanan yang terlekat di kaki seluar sahaja. Walau apa pun tohmahan, kita akan tetap meneruskan perjuangan ini.  

Macam-macam perkataan buruk yang dihembur keluar untuk memburukkan keadaan. sila layari Blog Khianat ini. Lagi artikel Aididleaks..yang memburukkan nama baik HPA.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot