Pages

Sunday, May 15, 2011

Pejuang HPA...

Ini merupakan petikan kata-kata dari Pengarah Urusan 1 HPA pada 12hb Mei 2011 yang lalu semasa perjumpaan dengan leader dan PJS. Marilah kita sama-sama renung dan mengambil pengajaran bagi meneruskan penyebaran produk Halal HPA ini. InsyaAllah mudah-mudahan Allah memberi jalan kemudahan untuk kita semua.

Antara kata-katanya;
" Sudah sampai masa kita tinggalkan pemikiran servis down line. Atas dasar satu HPA dan SATU UMMAH mari kita bantu membantu tidak kira jaringan. Hanya sebuah perjuangan yang benar dan ikhlas sahaja akan mendapat bantuan ALLAH. Apabila bertemu jaringan orang lain ingatlah bahawa dia adalah teman seperjuangan kita. Jika dia minta nasihat dan dorongan, berilah dengan ikhlas."

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot