Pages

Sunday, June 12, 2011

ESP Pusingan Ke-2

Info dari GM
Salam,
Setelah kita berjaya menyelesaikan pusingan pertama dengan jayanya, maka ESP Pertama pusingan ke-2 akan dijangka lebih menarik dan istimewa kepada warga HPA. Kita mensasarkan kapasiti ESP kali ini dijangka mencecah 1000 perserta.

ESP pusingan kedua kehadirannya ADALAH PERCUMA.

Sehubungan dengan ini, rebutlah peluang. Tempat adalah terhad serta jangan lupa untuk menghadirkan rangkaian baru khususnya ke ESP pusingan kedua ini..

Manakala ESP pusingan pertama di KK, Sabah masih lagi dikenakan bayaran.
Sekian. Wasallam.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot