Pages

Monday, June 27, 2011

KoWahida - Boleh menyemak e-statement Online

Pengumuman kepada semua ahli Kowahida, anda kini sudah boleh mendapatkan e-statement secara online melalui laman http://kowahida.com.my. Anda boleh mendapatkan e-statement bagi tahun lepas dan juga menyemak transaksi terkini bagi tahun ini. 

Prosedur untuk menyemak e-statement

1) Anda perlu mendapatkan kata laluan untuk account anda dengan melayari page, klik di sini.

2) Setelah memperolehi kata laluan, anda boleh mendaftar masuk ke Kowahida Web. Sila guna nombor anggota/kad pengenalan dan juga "kata laluan" yang anda telah perolehi.


3) Anda digalakkan untuk mengemas kini profil dengan memperbaharui kata laluan dan menyatakan email setelah berjaya log masuk buat pertama kali. Anda boleh berbuat demikian dengan melayari menu "Profil" atau klik di sini

4) Untuk menyemak e-statement,  mouse-over menu "Profil" dan click "e-statement"


Sebarang kesulitan yang dihadapi untuk menyemak e-statement boleh diajukan kepada Webmaster.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot