Pages

Monday, June 13, 2011

Info Penting ESP Ke-2

Salam.
Harapan GM agar bila diberikan secara percuma, maka PJS, Pelapis PJS, Agen Stok, Mentor serta Mentee di minta mengambil secara serius dan pastikan ianya digunakan sebaik mungkin dan jangan ambil mudah. Pastikan bakal peserta yang hadir adalah mereka yang mahukan kejayaan dan mahukan perjuangan Produk Halal.

Ambil peluang ini secara positif dan lakukan dengan penuh semangat dan bertanggungjawab. Moga kita semua akan mendapat petunjuk serta rahmat dari Allah swt.

Wslm..

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot