Pages

Friday, July 29, 2011

Majlis Penutup Kelas Mingguan Berjadual

29hb Julai 2011: Selesai sudah program Majlis Penutup Kelas Mingguan Berjadual Siri 1 anjuran Kelab Pemimpin Timur (KPT). Majlis berlangsung di Dewan RFC, Kubang Kerian, Kota Bharu, Kelantan. Kehadiran peserta mencecah 100 orang lebih.

Turut hadir sama dalam majlis ini; PJS Ust. Ramizu Abdullah, PJS Hj. Che Abd Rahman Omar, PJS Bustaman, PJS Cikgu Zainal, PJS Kak Ani sekeluarga, pelapis-pelapis PJS serta ahli jawatankuasa komiti bagi memeriahkan majlis petang tadi.

 Penjualan produks

 Meja pendaftaran perempuan

 Meja pendaftaran lelaki

PJS Ust. Ramizu berbincang sesuatu dengan PJS Che Abd Rahman

 PPJS Ust. Hazmi Ishak mempengerusikan majlis

PJS Romli Abu Bakar

Para ahli dan leader yang hadir

PJS Ust. Mohd Ramizu Abdullah

 Staff Cawangan dan PPJS Hajjah Maznah

 PJS Bustaman memberi motivasi kepada mereka yang hadir

Ini gelagat sorang peserta

 Khusyuknya peserta

 Unit Multimedia

InsyaAllah, Kelas Mingguan Berjadual Siri 2 akan diadakan selepas daripada hari raya aidilfitri nanti.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot