Pages

Wednesday, July 27, 2011

Perasmian Kilang Dan Padi Organik: Kelantan

AlhamdulilLah selesai sudah majlis perasmian Kilang Air Alkali dan Padi Organik pada 25hb Julai 2011 yang lalu. Ianya dirasmikan oleh Pengarah Urusan Tn. Haji Ismail Ahmad sendiri.

Kilang Air Alkali

 Suasana dalaman kilang

Kilang ini terletak di kawasan perindustrian Pengkalan Chepa II yang beralamat; No 2480, Jalan Padang Tembak, Kawasan Perindustrian Pengkalan Chepa II, Mukim Pangchor, Kemumin 16, 16150 Kota Bharu, Kelantan.

 Sawah Padi Organik

Sawah padi organik ini terletak di Bandar Baru Tunjung berhampiran jalan utama Kota Bharu - Kuala Krai.

Ini merupakan satu lagi kejayaan HPA dan kita bersama dalam melengkapkan lagi produk Halal alternatif kepada pengguna Islam pada masakini.


0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot