Pages

Friday, August 19, 2011

Makluman PENTING!

CEK DALAMAN HPA

Mulai 01hb September 2011, cek dalaman HPA tidak lagi diterima atau digunakan untuk sebarang pembelian produk di semua cawangan HPA. HPA akan menukar pembayaran bonus hanya mengunakan cek BIMB. 

Iaitu nilai cek bawah RM50.00 hanya boleh membuat tukaran dengan membuat belian produk HPA. Jika nilai cek lebih RM50.00 bolehlah menunaikan di bank atau buat belian produk HPA. Untuk bulan Ogos 2011 penggunaan cek dalaman tersebut hanya boleh dilakukan di cawangan utama HPA SAHAJA.

Tindakan dari semua pengedar amatlah diharapkan. Harap maklum.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot