Pages

Friday, August 26, 2011

Produk Baru dan Perubahan NM Produk

Mulai 26 Ogos 2011 : Kenaikkan Nilai Mata bagi produk tersenarai dibawah dari 9NM kepada 10NM


Produk Baru Cosmetic: Compact Powder Orkid

 

Kelebihannya: Bedak padat ORKID mampu menyerap lebihan minyak pada wajah. Teksturnya padat serta halus menjadikan kulit yang kusam tampak gebu dan bercahaya. Solekan bethan lebih lama dan tidak berminyak pada kulit walaupun ianya dipakai dalam jangka masa yang panjang. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Ingredients: Talc, Calcium Carbonate, Zinc Stearate, Lanolin, Mineral Oil, Acetylated Alcohol, Crtyl Acetate dan Fragrance.

ralat: Untuk para pengguna setia, produk sepertimana diatas sudah berlaku perubahan harga pengedar dan NM yakni dari RM12.00 (2NM) kepada RM17.00 (4NM). Harga pengguna RM19.90 seunit.

Lagi produk baru:


Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai produk ini sila link Management Information System (MIS)

Dapatkannya di cawangan station utama sekarang. Selamat mengguna kepada semua ahli HPA dimana anda berada.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot