Pages

Saturday, July 28, 2012

Majlis Taklimat Pemerkasaan Cawangan Swasta

Kepada :
SEMUA PENGURUS CAWANGAN SWASTA ZON TIMUR

Tuan/Puan
MAJLIS TAKLIMAT PEMERKASAAN CAWANGAN SWASTA

Perkara di atas adalah dirujuk.
Dimaklumkan bahawa Majlis Taklimat Pemerkasaan Cawangan Swasta akan diadakan dan disampaikan oleh Pengurus Besar AWM Ustaz Zolkharnain bin Abidin iaitu pada;

Tarikh   : 04 Ogos 2012(sabtu)
Masa    : 10.00 am - 1.00 t/hari.
Tempat : Dewan RFC Terengganu

Oleh itu, semua pengurus cawangan swasta DIWAJIBKAN hadir pada majlis tersebut dan tidak dibenarkan untuk menghantar wakil. Kerjasama daripada semua berhubung perkara diatas amatlah dihargai.

Sekian, terima kasih.

"PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA"


EN. ISMAIL BIN OMAR
AGM Zon Timur

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot