Pages

Tuesday, November 13, 2012

Pengetahuan Asas Kekuatan Bisnes


Info: Pengarah Urusan

Semangat merupakan kenderaan untuk bergerak dalam dunia bisnes kerana tanpa semangat bererti tidak ada keupayaan untuk melangkah jauh apatah lagi apabila bisnes sedang menghadapi masalah. Semangat tidak datang jika kita berpeluk tubuh di rumah dan meratap nasib semata mata. Semangat itu ada dalam jemaah,perjumpaan positif,mesyuarat positif tanpa kehadiran pencetus fikiran negatif di dalamnya. Jika mahu berjaya bertemulah orang yang selalu berfikiran positif bukannya orang yang sentiasa menabur isu negatif dimana-mana.

Jika mahu berjaya semangat perlu disokong dengan ilmu pengetahuan yang mendalam. Jika kita memilih kerjaya sebagai businessman produk herba maka ilmu herba perlu menjadi asas utama. Mana ada akauntan yang tidak tahu mengira? Peniagaan produk herba bukan kerja mudah tetapi perlu menggeluti satu bidang ilmu yang sangat unik. Pilihan untuk kursus jangka pendek ada dalam JHS,PINTAR HERBA,GEMPUR HERBA,KPJ dan lain-lain program.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot