Pages

Thursday, January 31, 2013

Kursus Perawatan : PTB

Assalamu'alaikum wrt..

Sedikit makluman kepada mereka yang berminat untuk mendalami ilmu perawatan iaitu Kursus Pembetulan Tulang Belakang bolehlah ikut serta dalam kursus kali ini. Maklumat mengenai kursus itu adalah sepertimana dibawah:

Sila "KLIK" untuk paparan yang jelas

Untuk keterangan lanjut,sila hubungi: 07-2328575 (AMIER) @ 013-9537685(SABIL)

Terhad untuk 30 peserta terawal!
Bayaran boleh dibuat ke akaun Bank islam 01041020416155 - MUHAMMAD SABILULLAH (sila fakskan slip bank tersebut setelah selesai membuat bayaran).

Tenaga pengajar disampaikan oleh Bapak Ir. Haji Tata Saputra. Beliau merupakan salah seorang individu yang memain peranan penting dalam mengerak serta merealisasikan kaedah Perubatan JAWI. Kepada yang mengikuti Sijil Herbalis HPA, akan kenal siapakah beliau ini.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot