Pages

Wednesday, January 30, 2013

PU : Memo Ke 52

MEMO DARI PEJABAT PENGARAH URUSAN KE 52
28hb Januari 2013

ISU TUKAR PENAJA

Saya menerima email dari PJS Cikgu Sani menyatakan sokongan terhadap keputusan MPB terhadap penajaan semula kepada mereka yang tidak aktif. Cadangan utnuk menerima semua leader yang lari meninggalkan HPA satu gambaran menandakan kebersihan hati para leader HPA yang masih ada. Syukur..

Saya meraikan cadangan ini dengan syarat yang sangat mudah untuk mereka lakukan iaitu mohon di emailkan kepada saya permohonan untuk bersama HPA semula.

Hidup berdendam bukan jalan kita tetapi menyatukan semua leader bagi kebangkitan ke 2 sesuatu yang perlu diutamakan. Pada bulan Februari 2013. HPA akan membuka seluas-luasnya pulangnya semua pemimpin ke HPA.

Mudah-mudahan Allah memaafkan semua dosa-dosa kita. Amin

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot