Pages

Sunday, January 13, 2013

Kenapa anda mesti menyertai PBC: G2 HPA?

info: PJS Murad Abu Bakar

Apakah itu PBC?
PBC adalah program keusahawanan Perkongsian Bijak Cemerlang yang bertujuan untuk melahirkan usahawan herbalis MLM Syariah HPA yang berpendapatan tinggi dan mampu mencapai taraf jutawan. Jutawan yang dimaksudkan adalah yang KAYA EKONOMI, KAYA ILMU dan KAYA ROHANI DAN JATI DIRI.

Program ini berlangsung selama 2 hari 1 malam bermula pada jam 9 pagi hari pertama dan berakhir pada jam 5 petang hari kedua. Melalui program PBC setiap peserta program diberikan bimbingan imu dan motivasi ke arah menjayakan diri masing-masing sebagai seorang usahawan yang berjaya.

Antara modul yang dibentangkan ialah :
1. Sebab bersama HPA
2. Asas thibbun Nabawi
3. Menjadi Usahawan Sehebat Nabi
4. Inilah Perjuangan Kita
5. Plan Bina Jutawan
6. Pengetahuan produk HPA

Program berbentuk kerohanian juga turut diisi seperti qiammullail dan kuliah Subuh.

Selain itu Kursus-kursus lanjutan juga disediakan untuk memantapkan lagi imu dan pencapaian setiap usahawan HPA seperti Program Pintar Herba, Sijil Herbalis dan Bengkel Penjualan dan Penajaan.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot