Pages

Saturday, June 1, 2013

AWAS!! Terhadap produk ini.

Sila "KLIK" untuk paparan yang lebih jelas

Selain Malta, Jenama Nutri Malt, Anglia Shandy dan Jolly Shandy juga minuman yang HARAM kerana dikilangkn oleh Guiness dan Carlsberg!

p/s: Admin mengharapkan kepada teman-teman yang berada diluarsana harus berhati-hati dalam mengambil air minuman berkarbonat takut ianya tergelincir kepada yang HARAM. Jangan cuba membiasakan diri "Pantang nampak dihadapan terus sapu".

Sila share kepada mereka yang lain. Sekian.

0 comments:

KPT ini ditubuhkan untuk mewujudkan satu pasukan yang terdiri daripada PJS, PPJS peringkat Zon Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) serta pengurusan HPA (Marketing, Zone, PPU) bagi merancang, menyelaras serta menguruskan semua hal-hal yang berkaitan dengan perlaksanaan program supaya ianya benar-benar dapat mencapai matlamat melahirkan usahawan sebenar. Semoga dengan Kesatuan Fikrah dan Perjuangan akan menghasilkan kejayaan Ummah dalam memartabatkan " PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ".

1 HPA 1 PERJUANGAN 1 UMMAH

 

Followers

Hayati perjuangan HPA

" Jangan jadikan Wang sebagai alat utama sehingga lupa diri, dan lupa bahawa HPA lahir dari hasil keringat mereka terdahulu yang berjuang dengan penuh kepayahan."

Boikot